Adif ha anunciat aquesta inversió en el tram entre entre l’Hospitalet i Castellbisbal. L’actuació preveu la modernització d’un tram de 18 km de la catenària de la línia de Barcelona a Vilafranca i Sant Vicenç de Calders

[dropcap color=”#336600″ font=”arial”]L[/dropcap]’empresa administradora d’infraestructures ferroviàries, ha adjudicat la primera fase del projecte de rehabilitació i modernització d’una part de la catenària de la línia de Rodalies de Renfe entre Barcelona, Vilafranca del Penedès i Sant Vicenç de Calders. Concretament, l’actuació ha de servir per renovar 18 quilòmetres d’un tram que creua el Baix Llobregat, d”Hospitalet a Castellbisbal, per una inversió de 3,5 milions d’euros, segons va informar ahir l’ens espanyol a través d’un comunicat de premsa.

En aquesta comunicació, Adif assegura que l’obra permetrà millorar la “fiabilitat, eficàcia i seguretat” del sistema d’electrificació de la infraestructura.

Segons Adif, aquests treballs garantiran un “òptim subministrament d’energia elèctrica” a un elevat número de circulacions ferroviàries que passen per aquest tram. Les obres, que afectaran de manera directa les estacions de Cornellà, Sant Joan Despí, Molins de Rei, i el Papiol, es duran a terme en horari nocturn per minimitzar les afectacions en el tràfic ferroviari.

 

 

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here