El departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat s’ha compromès a buscar fórmules per accelerar la posada en marxa de la línia L9 del metro, que segons les darreres previsions no començarà a funcionar fins el 2016

[dropcap color=”#336600″ font=”arial”]E[/dropcap]l conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, així ho va assegurar ahir en una reunió amb els alcaldes del Prat, Lluís Tejedor; l’Hospitalet, Núria Marín; i Barcelona, Xavier Trias.

Segons Vila, s’estudiarà la manera d’avançar l’entrada en servei de la línia a abans de 2016.

Ara com ara, el tram de la línia L9 entre Collblanc i l’aeroport del Prat té el 90% de les obres executades i tan sols resten tasques menors, com la instal·lació de la catenària i els combois. Segons ha explicat Lluís Tejedor, es tracta d’una inversió de 250 milions d’euros.

Garantir les parades del Prat

Tejedor també ha assegurat que defensarà que es garanteixin les parades previstes al nucli urbà del Prat, en referència a unes declaracions de la setmana en què el conseller Vila parlava de la possibilitat de suprimir parades per fer una connexió més directa entre Barcelona i l’aeroport.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here