“Compra en botigues de Km. 0” serà el lema de la nova campanya comercial de primavera que impulsarà la regidoria de Comerç de la localitat baixllobregatina, una iniciativa acordada en l’última reunió de la Taula de Comerç de Begues

[dropcap color=”#336600″ font=”arial”]L[/dropcap]a campanya de primavera impulsada des de la regidoria de Comerç promourà que la ciutadania faci les compres al poble, amb el lema “Compra en botigues de Km. 0”.

Aquesta iniciativa es va acordar en l’última reunió de la Taula de Comerç de Begues, celebrada el passat 15 d’abril, amb l’assistència de diversos representants de botigues del poble i la regidora de Comerç, Margarida Camprubí.

La imatge gràfica consistirà en una sèrie de fotografies amb els nenes i nenes de la Llar d’Infants com a protagonistes i el lema imprès, que es repartiran per tots els establiments del poble que s’adhereixin a la campanya.

D’aquesta manera, es vol dinamitzar el circuit econòmic local i evitar els desplaçaments innecessaris a l’hora d’adquirir els productes bàsics.

L’última campanya es va fer al Nadal amb el lema “Fem les compres trencant esquemes”, per tal de fomentar unes compres nadalenques sense comportaments sexistes. En aquella ocasió, també es va comptar amb la col·laboració dels nens i nenes de la Llar d’Infants.

La Taula de Comerç de Begues es va crear al desembre de 2012 amb l’objectiu de disposar d’un espai on debatre les necessitats del comerç local i on presentar propostes per dinamitzar-lo.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here