La presència d’entitats com la PAH, un espai de degustació de vi i cerveses artesanes i actes relacionats amb el Tricentenari, han estat algunes de les novetats d’enguany

[dropcap color=”#336600″ font=”arial”]U[/dropcap]n total de 478 expositors participen ghan participat en la 67a edició de la Fira de la Puríssima de Sant Boi de Llobregat.

El certamen, que es va clausurar ahir, vol actuar de “revulsiu” del sector econòmic i també social del municipi, segons va comentar a l’ACN l’alcalde de la localitat, Jaume Bosch.

Prova d’això va ser la presència d’entitats com la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) o l’Assemblea d’Aturats. “Són realitats actuals, que no poden quedar en un racó. S’han de fer visibles”, va afegir Bosch.

Altres novetats d’enguany van ser espai per a la degustació vins, caves i cerveses artesanes, i activitats relacionades amb el Tricentenari dels fets del 1714.

Una App de la Puríssima

La 67ena Fira de la Puríssima ha disposat d’una aplicació per a mòbil.

Qui s’ha descarregat l’APP “Puríssima 2013” ha pogut fer us del programa d’activitats, les ubicacions dels espais firals, propostes d’on menjar, el servei de Firabús i Trenet, entre altres informacions d’interès per consultar abans i mentre es gaudia de la festa.

La Fira en xifres

  • 67 edició
  • 52.000 m2 de recinte firal
  • 11.922 m2 de superfície d’exposició
  • 478 expositors
  • 64 expositors a la carpa comercial
  • 15 marques d’automoció
  • 20 estands a la Carpa Fresca i Espai Salut
  • 7 estands a l’Espai de la Solidaritat
  • 26 estands al Mercat d’Art Jove
  • 6 bars d’entitats locals
  • 339 parades al carrer
  • Més de 50 activitats
  • 13 línies de transport
  • 1.500 places d’aparcament

Càsting per escollir la imatge dels Dies Bojos a Sant Boi 2014

S’ha buscat una cara per a la imatge promocional de la propera edició dels Dies Bojos a Sant Boi. Aquest cap de setmana, durant la Fira de la Puríssima, les persones interessades han pogut participar en el càsting de la campanya fent-se una fotografia a l’Espai Comerç del recinte firal.

La campanya de promoció comercial Dies Bojos a Sant Boi celebrarà la tercera edició el mes de juny vinent. Hi participaran, com és habitual, comerços, parades de mercat, restaurants, concessionaris de cotxe, hotels i complexos esportius de Sant Boi. Tots ells oferiran a la clientela descomptes, activitats i promocions especials .

El càsting s’ha dut a terme del 6 al 8 de desembre a l’ Espai Comerç , que situat al costat del Pavelló Comercial delcarrer de Baldiri Aleu. Les fotografies han estat a càrrec de l’Agrupació Fotogràfica de Sant Boi Afoboi . L’únic requisit per participar era ser major de 18 anys.

En l’anterior edició, la imatge de la campanya va ser la de Montse Jiménez González, seleccionada també mitjançant un concurs fotogràfic. El nom de la persona guanyadora del càsting per a la propera edició es donarà a conèixer el pròxim mes de maig al butlletí Viure Sant Boi i al web municipal.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here