La iniciativa d’streetmarqueting té com a objectius fomentar la transparència municipal i conscienciar la població de la importància de mantenir els béns públics

L’Ajuntament de Cornellà posa en marxa una campanya informativa sobre el cost de manteniment dels equipaments municipals i els serveis que s’ofereixen a la ciutat. És la tercera edició d’aquesta iniciativa, que enguany s’amplia amb cartells a més instal·lacions públiques i amb una iniciativa d’streetmarqueting.

L’objectiu de la campanya és doble: d’una banda, fer pedagogia i conscienciar a la població sobre la necessitat de conservar i respectar els equipaments i espais públics ja que el seu manteniment suposa un important cost per a l’Ajuntament, i per tant, per a tots els ciutadans; i de l’altra, seguir fomentant la transparència en la gestió municipal, per tal que la població sàpiga a què es destinen els recursos municipals i quines són les prioritats de la gestió del govern.

Es tracta d’una iniciativa que vol incidir en la coresponsabilitat dels veïns i veïnes per mantenir allò que s’ha aconseguit en els últims anys, transformar Cornellà en una ciutat actual, viva, dinàmica, dotada d’una xarxa integral d’equipaments i un ampli catàleg de serveis municipals.

La novetat d’enguany és una campanya d’streetmarqueting que ha consistit en la penjada de 33 etiquetes gegants a fanals de la ciutat, simulant les dels preus dels productes d’una botiga. Les etiquetes, de tres colors diferents, recullen el cost anual dels serveis del departament d’Espai Públic, una de les prioritats del Govern municipal. Les de color verd, per a la conservació de parcs i jardins; les grogues, amb la recollida d’escombraries; i les taronges, amb l’import de la neteja dels carrers.

Pel que fa als cartells informatius, enguany s’ha ampliat la seva col·locació  a 46 instal·lacions públiques davant dels prop de 30, d’edicions anteriors.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here