>>> Tot un abril amb ofertes d’oci i turisme dissenyades especialment per a famílies han revolucionat el sector a la comarca per segon any consecutiu.
>>> Més de 100.000 visites al web de la campanya i prop de 7.000 promocions activades demostren l’interès del públic familiar per aquesta iniciativa pionera.

>>> La diversa i atractiva oferta familiar, amb unes 150 propostes, constaten un gran nivell de col·laboració publicoprivada inèdita fins ara.

Un nou èxit. El SuperMes del Baix Llobregat, el mes dedicat al turisme i l’oci familiars, ha tornat a convertir aquesta comarca en el centre neuràlgic de l’entreteniment i el temps lliure per a milers de famílies. Amb unes 150 propostes dissenyades i promocionades de forma excepcional per al públic familiar, el SuperMes s’ha consolidat en la seva segona edició i ha revolucionat un turisme en auge: el familiar.

Els resultats del SuperMes per als establiments turístics, culturals, d’oci i restauració del Baix Llobregat ens demostren l’impacte i el creixement d’aquesta campanya: més de 100.000 visites i prop de 7.000 promocions activades des del web. Més enllà d’això, el sector ha aconseguit el més desitjable de qualsevol negoci: nous clients, famílies que no els coneixien i ara ja saben on són, què fan i com ho fan. El boca-orella està engegat. Per la comarca ha suposat una campanya de gran impacte en la promoció turística de la destinació.

En paral·lel a les promocions, la puput Punxetes, mascota turística del Baix Llobregat, ha sortit al carrer vestida de superheroïna (la SuperPuput) per donar a conèixer la campanya i repartir milers de globus, piruletes i abraçades a les famílies que han visitat la comarca. A partir d’ara, la mascota continuarà fent difusió del turisme, tenint presència a les principals fires i festes dels municipis del Baix Llobregat.

Alhora, centenars d’usuaris han volgut compartir la seva experiència al Baix Llobregat, i molts ho han fet per mitjà del concurs de la SuperFamília, pel qual una família es convertirà en l’ambaixadora del Baix Llobregat i, durant tot un any, gaudirà d’experiències gratuïtes de turisme i oci a la comarca. El concurs ha format part del web de la campanya, i hi han participat un centenar de famílies. En els propers dies es coneixerà la SuperFamília del Baix Llobregat.

Més enllà dels nivells de participació i dels índex de satisfacció, el SuperMes torna a demostrar el potencial turístic de la comarca i la importancia de la col·laboració publicoprivada en la dinamització turística del territori. La implicació de tots els municipis del Baix Llobregat i la incorporació de desenes de nous establiments en relació a l’any passat ha obtingut recompensa, de manera que per al 2018 ja es preveu un salt important en quantitat i qualitat de l’oferta.

INFORMACIÓ DE LA CAMPANYA A:

www.elsupermes.cat

HASHTAGS

#elsupermes

#aunsaltdebarcelona #baixllobregat #turismebaixllobregat
VÍDEO/SPOT:

ORGANITZA

Consorci de Turisme del Baix Llobregat

Tel. 93 685 24 00

turisme@elbaixllobregat.cat

www.turismebaixllobregat.com
Font: Consorci de Turisme del Baix Llobregat 
 

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here