El Baix Llobregat el tens a prop i sempre t’ha ofert el millor de si mateix, de la seva terra, de la seva gent. I com no podia ser d’una altra manera, sens dubte ho seguirà fent. I per contribuir a aquesta realitat, des del Consorci de Turisme del Baix Llobregat ja s’han començat a prendre mesures per reorientar la seva estratègia de màrqueting.

L’objectiu és unificar esforços posant l’accent en un sector que ara és més que mai necessita del nostre suport, i plantejar noves accions de promoció per reforçar la presència del Baix Llobregat en diferents canals, mercats turístics de proximitat i el consum sostenible km0.

Així, en aquests moments el Consorci de Turisme està promovent una important campanya online i a les xarxes socials sota el hashtag #ElBaixLlobregatDesDeCasa que ofereix contingut per donar a conèixer la comarca, animar i entretenir als seus seguidors/es.
En aquesta línia, s’ha realitzat un vídeo inspiracional de promoció de la comarca lligat al lema “Queda’t a casa” amb imatges dels principals atractius del Baix Llobregat. (veure vídeo | descarregar vídeo).

A la Guia de l’Oci s’ofereixen propostes per fer des de casa com manualitats, concerts en viu, curiositats, receptes de cuina, pel•lícules filmades  a la comarca, moltes de les quals rebudes per les empreses i entitats de la comarca. I al web www.turismebaixllobregat.com es pot consultar tota la informació sobre els atractius de la comarca per a que el públic pugui planificar les seves futures escapades al Baix Llobregat.

Noves tendències de futur
D’aquesta situació sortiran noves tendències d’estil de vida i de consum, enfocades al turisme de proximitat i sostenible, la gastronomia, la cultura i la natura, per les quals el Baix Llobregat es converteix en una destinació potencial. Per això donaran prioritat als mercats turístics de proximitat com són el català, l’espanyol i el del sud de França, tenint en compte la planificació, les prioritats del sector públic i privat, els estudis del perfil del turista del Baix Llobregat, i en estreta coordinació amb la Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme.

En aquesta línia ja s’està treballant en la creació d’una campanya turística de gran impacte sota el lema “El Baix Llobregat, a un salt de Barcelona” per reforçar la visibilitat de la marca i promocionar els atractius de la comarca.

I a nivell operatiu el Consorci de Turisme està en contacte amb el sector i ha establert un canal directe per informar de l’actualitat, ajuts, sessions de formació, entre d’altres.

Així mateix, està treballant, juntament amb les altres institucions implicades, per donar continuïtat a programes com el Compromís per a la Sostenibilitat Bioshpere, en el qual les empreses i entitats podran continuar la seva implantació participant en sessions de formació online que s’estan programant.

Font: CCBLL

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here