Diumenge, juliol 5, 2020
El món postapocalíptic de la saga “Mad Max” retorna a les grans pantalles en honor d’aniversari amb la superproducció “Mad Max Fury Road” per rellançar de nou la franquícia amb tot el soroll i la fúria posible
Identitats trencades Per Joan Millaret Valls / AMIC        “El amante doble” de François Ozon, inspirada en la novel·la "Vides bessones" de Joyce Carol Oates, sota el pseudònim de Rosamond Smith, ens presenta a la jove ex-model Chloé (Marine...
El dol com a llindar del fantàstic Per Joan Millaret Valls / AMIC  El cineasta francès Olivier Assayas s’endinsa en el cinema fantàstic a través d’un fase de dol a “Personal Shopper”, repetint de nou amb l’actriu nord-americana Kristen Stewart després...
La directora francesa Maïwenn, responsable de films com “Polisse” (2011), estrena a casa nostra el seu quart llargmetratge “Mi amor/Mon roi”. Un nou film que ofereix la convulsa radiografia d’una relació de parella a partir dels records de la dona, Tony (interpretada per l’actriu i cineasta Emmanuelle Bercot), ingressada en una clínica de rehabilitació després d’un accident d’esquí, que evoca el seu tumultuós amor amb Georgio (Vincent Cassel)
Teatre extrem Per Joan Millaret Valls / AMIC El director uruguaià Gustavo Hernández retorna amb el seu tercer llargmetratge, la coproducció espanyola llatinoamericana ‘No dormiràs’, a l’àmbit del terror del seu sorprenent debut, ‘La casa muda’ (2010). L’epicentre de l’acció...
Autoficció Per Joan Millaret / AMIC Pedro Almodóvar ens presenta a 'Dolor y gloria' a Salvador Mallo (Antonio Banderas), un cineasta assetjat per múltiples dolors i patiments, la figura del creador en crisis, sense ganes de torna a dirigir. La reposició...
La por és el que mou el món Per Joan Millaret Valls / AMIC Arriba als cinemes l’esperada adaptació de la novel·la homònima d’Albert Sánchez Piñol, “La pell freda”, de la mà del cineasta francès Xavier Gens, que ha comptat amb...
Enèsima versió cinematogràfica que aporta ben poca cosa a les múltiples variacions sorgides del mite clàssic del fantàstic i el terror que ha estat i és el “Frankenstein” de Mary Shelley
Contra els molins de vent Per Joan Millaret Valls / AMIC La gestació de la coproducció internacional ‘El hombre que mató a Don Quijote’ de Terry Gilliam ha estat un camí llarg i complicat. Tot sembla obeir a una quimera...