Tot plegat, es va confirmar a la Trobada Nacional Trabucaire que es va celebrar el passat 18 d’octubre a Súria. Hi van assistir els Trabucaires de Sant Llorenç i, en representació de l’Ajuntament de Sant Feliu, Ana Cubet, regidora de Cultura.
En l’acte institucional, els Trabucaires de Sant Llorenç van rebre la bandera de la Coordinadora de Trabucaires de Catalunya, que l’ostenta anualment la colla encarregada de celebrar la Trobada Nacional. Un acte en què Ana Cubet, regidora de Cultura de Sant Feliu, va mostrar el compromís del Consistori per a la celebració de la Ciutat Trabucaire el 2026: “És un motiu d’orgull i il·lusió. Ho farem amb respecte per la tradició i amb el compromís de continuar fent créixer aquesta festa col·lectiva que ens connecta amb les nostres arrels i amb la força del nostre patrimoni cultural”.
També hi van assistir membres del Tro Gros, la colla de Súria; de la presidència de la Coordinadora, i de representants institucionals de l’Ajuntament de Súria.
Font: Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat