El centre gairebé aconsegueix la plena ocupació amb la incorporació de noves marques com Mango, Bimba y Lola, Bóboli, Puma, chök i Chalito.

• La jogueteria Drim i Torrons Vicens han obert pop-ups al novembre ampliant l’oferta estacional de l’outlet.

Viladecans The Style Outlets, l’únic centre outlet de l’àrea metropolitana de Barcelona, manté la seva senda de creixement amb noves obertures, ampliacions i renovacions d’espais de marques líders. El centre arriba gairebé al 100% d’ocupació, una xifra que reforça el posicionament de Viladecans The Style Outlets com a destinació clau de compres i lleure.

Aquest impuls arriba en un context de fort dinamisme del centre, que va tancar el 2024 amb xifres rècord, i el 2025 registra un creixement acumulat del 4% en l’afluència de visitants i del 6% en vendes, consolidant així la seva trajectòria ascendent des de l’obertura.

Un dels fets més destacats és la plena ocupació de la Plaça de la Restauració, totalment renovada l’any 2024, que s’ha convertit en motor d’atracció i en el cor experiencial del centre. L’arribada de Chalito, restaurant especialitzat en milaneses premium, i la més recent de chök, la marca líder de bakery artesà 100% gluten free, que se sumen a marques ja existents com Five Guys, Grosso Napoletano o Casa Carmen, entre altres, amplia la diversitat de l’oferta gastronòmica, apostant per formats que connecten amb un consumidor cada vegada més exigent i multicanal.

Renovació i creixement del mix comercial

En els darrers mesos, Viladecans The Style Outlets ha reforçat el seu mix comercial amb la incorporació de noves firmes de moda i esport i l’expansió de marques ja consolidades:

• Mango s’incorpora al centre amb la seva proposta de moda d’essència mediterrània, versàtil i contemporània, que equilibra tendència i funcionalitat.

• Bimba y Lola, amb la seva combinació d’art i creativitat per a un estil fresc i divertit, arriba amb un local de més de 200 m² i descomptes del 30% sobre el preu original.

• Bóboli, referent nacional en moda infantil, aterra al centre amb la seva proposta acolorida i de disseny propi per als més petits.

• Adidas i Wonders han duplicat la superfície dels seus establiments, apostant per espais més amplis, funcionals i alineats amb els nous hàbits de consum. En concret, Adidas ha implantat el seu concepte The Pulse, un entorn de compra que combina tecnologia avançada i un disseny orientat a l’experiència. Per la seva banda, Wonders reforça la seva presència amb l’expansió de l’única botiga outlet que té a Catalunya.

• Puma se suma a l’oferta en el segment sport-lifestyle, reforçant el posicionament del centre com a hub de referència en moda esportiva i urbana.

A més, des del mes de novembre el centre compta amb dues noves pop-ups: Torrons Vicens, que un any més arriba al centre amb la seva oferta artesanal de torrons, i Drim, la jogueteria de referència, que ofereix una selecció acurada de joguines i regals per a tota la família durant la campanya de Nadal.

“Que marques tan reconegudes continuïn creixent i apostant per Viladecans The Style Outlets reflecteix la fortalesa del nostre model. El nostre objectiu és oferir molt més que compres: un espai on gaudir, que combini consum, lleure, experiències i gastronomia”, assenyala María Jesús Montesinos, gerent de Viladecans The Style Outlets.

Amb una ubicació estratègica, a pocs minuts de Barcelona i accés directe mitjançant transport públic i privat, Viladecans The Style Outlets es posiciona com un cas d’èxit dins del sector outlet europeu.

Sobre Viladecans The Style Outlets

Viladecans The Style Outlets és l’únic centre outlet de l’àrea metropolitana de Barcelona. És un centre obert, de disseny contemporani i amb una superfície comercial de 19.800 m² que reuneix 80 marques nacionals i internacionals de moda, complements, calçat, esport, bellesa i llar i restauració. Compta amb una àmplia i variada oferta gastronòmica, amb una plaça de restauració amb terrasses envoltades de vegetació, zones de joc infantils i serveis com guarda-roba, consigna i tax-free. Gràcies a la seva excel·lent connexió amb Barcelona i l’aeroport del Prat, és una destinació atractiva tant per a residents com per a turistes.

Viladecans The Style Outlets combina compres, oci i gastronomia en un entorn únic. És gestionat per NEINVER, multinacional espanyola líder en el sector outlet a Europa, amb presència a Espanya (Viladecans, Madrid i la Corunya) i Itàlia, Alemanya, França, Països Baixos i Polònia.

Contingut redaccional 

 

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here