Corbacho i Iceta agafen força per a presidir la gestora del PSC que ha de preparar el congrés

(ACN).- El Consell Nacional del PSC haurà d’escollir diumenge una gestora que prepari el congrés per triar una nova direcció. I a la seu del partit del carrer Nicaragua treballen ja a contrarellotge per tenir-ho tot a punt .

Després de les converses entre dirigents, exdirigents i càrrecs intermitjos, segons ha pogut saber l’ACN, tot apunta que la gestora estarà liderada per Miquel Iceta -actual president de la Fundació Campalans- o per Celestino Corbacho -president del Consell Nacional del PSC.

A més, fonts del partit afirmen a l’ACN que ja s’estan produint contactes i converses entre les federacions de Girona, Barcelona, Lleida i el Baix Llobregat per intentar trobar un candidat a primer secretari de consens

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here