La VI Fira del Vi i del Cava arriba aquest cap de setmana del 17 i 18 de juny amb tot un seguit d’activitats i també amb diferents estands, tant de cellers com de la restauració local
La Fira s’obrirà dissabte 17 a les 6 de la tarda i clourà diumenge a la nit, si bé ja es contemplen activitats vinculades a la fira en dies previs
Es podrà gaudir de la degustació de vins i caves a 10 cellers diferents, i a 4 estands de restauració les tapes i propostes per a aquesta fira.
Hi haurà la desfilada d’Unió de Botiguers, la pizza més llarga de Vallirana, música en directe, presentació de BTU-K, marxa nòrdica, trobada de plaques amb la placa commemorativa de la Fira, activitats per als més menuts i diversos lliuraments de premis, entre altres activitats.
Aquests dies es fa arribar a totes les llars del municipi el programa de la Fira del Vi i del Cava, però el podeu consultar a l’enllaç adjunt.
Font: Ajuntament de Vallirana