El servei d’atenció ciutadana de l’Ajuntament de Cornellà OAC360º compta des d’ara en endavant amb el nou canal d’assistència LIAM®, un ciberagent construït amb IA (Intel·ligència Artificial) d’última generació
Aquest ciberagent funciona mitjançant WhatsaApp®, això vol dir que el poden enviar tant missatges escrits, com d’àudio, com imatges o emoticones. No és un simple chatbot amb respostes predeterminades: pensa i s’adapta a cada consulta gràcies a la tecnologia d’OpenAI: amb respostes fiables, segures i governades per criteris ètics.
📲(+34) 623 13 43 67
Ha estat desenvolupat amb tecnologies d’intel·ligència artificial conversacional avançada, entrenada per experts humans i amb un alt grau d’empatia per acompanyar la ciutadania en la resolució dels tràmits.
Disposar de LIAM® permetrà que el servei OAC360º estigui operatiu durant les 24 hores del dia. En el seu horari habitual de funcionament seguirà atès per persones de la manera habitual; però si ens cal fer una consulta fora d’horari, LIAM® sempre estarà de guàrdia i disponible.
OAC360º és un servei d’atenció per via electrònica o telefònica que complementa l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), i assisteix a qui ho sol·licita, tant per resoldre dubtes com per fer tràmits administratius municipals. Funciona de dilluns a divendres de 8 a 20 hores.
Font: Ajuntament de Cornellà