Aquest dissabte, 27 de setembre, a dos quarts de 7 de la tarda, l’Auditori de Sant Ildefons, a Cornellà de Llobregat, acollirà l’acte de celebració dels vint anys de l’Associació per a la Memòria Històrica i Democràtica del Baix Llobregat.
En el transcurs de l’acte, que és també un homenatge a Francisco Ruiz Acevedo, es presentaran la primera edició en català i la reedició en castellà de les revistes dedicades a “La repressió franquista a Andalusia” i “La repressió franquista a Extremadura”.
Intervindran Tina Merino, presidenta i directora de la revista, Luis Castro Berrojo, historiador, Conxita Mir i Curcó, historiadora, i l’alcalde de Cornellà, Antonio Balmón. Tot seguit hi haurà l’actuació musical de Lucia Sócam.
Font: AMHDBLL