El dissabte, 11 d’abril, Terrassa viurà una gran manifestació impulsada per més de 70 entitats de ciutats afectades per Mútua de Terrassa, en defensa d’una sanitat pública i de qualitat.

La ciutadania d’Olesa de Montserrat, es manifestarà al costat de veïns i veïnes de la mateixa Terrassa, de Rubí i de Viladecavalls, al Vallès Occidental.  Uneix totes les plataformes (a la fotografia) l’oposició  al model basat en la col·laboració públic/privada en el model sanitari. Denuncien que “darrere d’aquesta fórmula amable s’hi amaga una estratègia calculada per debilitar el sistema públic i afavorir el negoci privat”.

L’Associació per una Sanitat Pública i de Qualitat (ASPQ) d’Olesa de Montserrat exigeix la reversió de la gestió de la sanitat publica a l’Institut Català de Salut. Això vol dir, segons Martí Obiols,  “fora la Mútua de Terrassa “ i “urgències  de 24 hores, mèdiques i de farmàcia, a més de l’ampliació d’atenció medica en general i de pediatria i psicologia, que són ara molt necessàries”.

CCOO, que forma part de la Comissió d’Entitats des de la seva constitució l’any 2022, i l’organització de Professionals Sanitaris s’han sumat a la convocatòria. També hi participaran UGT, CGT i CNT.

Redacció

Font: Malarassa.cat

Fotografia: PV

 

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here