Seat ha escollit el Saló de l’Automòbil de París per presentar la seva gran aposta de futur, el nou León. La tercera generació del León es fabricarà a la factoria de Martorell

[dropcap color=”#336600″ font=”arial”]L[/dropcap]a tercera generació del famós model Seat León, que competirà en el segment dels vehicles compactes, es fabricarà a la factoria de Martorell i les previsions passen per fabricar-ne 200.000 unitats a l’any. El vehicle es comercialitzarà a partir del novembre a Alemanya, Àustria i Suïssa i a principis de 2013 arribarà al mercat espanyol. Seat ha optat pel mercat alemany com a primer destinatari del nou model per aprofitar l’empenta econòmica del país on la marca ha incrementat vendes.

Seat, que també ha estrenat a París el seu nou logotip, ha equipat el model amb tecnologies innovadores com el fars integrals de LED. La tercera generació del León és un cotxe totalment redissenyat i no guarda similituds amb el que es fabricava fins ara. Segons va explicar dimecres passat el president de Seat, James Muir, en la vigília de la inauguració del Saló, es tracta del model que millor combina el nou disseny i la millora tecnològica de la marca.

El cotxe, com les anteriors dues generacions del León, es fabricarà a Martorell sobre una nova plataforma de producció del grup Volkswagen que ja s’ha instal·lat a la planta catalana. La filial del grup Volkswagen preveu repetir l’èxit de vendes de les anteriors generacions del model  i fabricar unes 200.000 unitats anuals que se sumin a l’1,3 milions que ja s’han venut fins ara.

El nou model, que competirà amb el nou Volkswagen Golf també presentat a París, arribarà al mercat espanyol a principis de l’any que ve, però ja aquest més de novembre es començarà a vendre a Alemanya, Àustria i Suïssa, aprofitant l’empenta d’aquestes economies, especialment l’alemanya.

Seat, que també ha estrenat a París el nou logotip de la companyia, ha equipat el nou model amb tecnologies innovadores com ara els fars integrals de LED, sent el primer en fer-ho de la seva categoria, o la tecnologia Star/Stop per fer-lo més eficient.

El León tanca un any farcit de novetats per a Seat. I és que l’empresa està a punt de començar la comercialització del nou Toledo, un dels seus models més venuts, i ja ha començat a vendre aquest 2012 el Mii, un utilitari petit que substitueix l’Arosa, i també ha redissenyat lleugerament l’Ibiza, el seu model més popular.

Amb totes aquestes novetats, Seat espera certificar definitivament la seva recuperació i deixar enrere els números vermells que ja fa anys que acompanyen a la companyia.

 

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here