La pilot de Corbera segueix imbatuda al Mundial d’Enduro després d’aconseguir també la victòria en la segona carrera del Gran Premi de Bèlgica de l’especialitat. La vigent campiona del món només necessitarà 16 dels 40 punts en joc en les dues últimes cites de la temporada per alçar-se amb el seu quart títol d’Enduro

Buscava el tercer doblet i ho ha aconseguit. Laia Sanz ha tornat a imposar la seva llei damunt del seu KTM 350 EXC-F i ha aconseguit el seu sisè triomf consecutiu en el Mundial d’Enduro 2015 després de guanyar les dues carreres disputades aquest cap de setmana en el Gran Premi de Bèlgica.

Amb aquest resultat, la pilot de KH-7 suma 120 punts, o el que és el mateix: fa un pas de gegant en el seu camí cap a la quarta corona de l’especialitat i el dissetè títol mundialista (si comptem els 13 de trial que omplen les seves vitrines). Per aconseguir-ho disposa d’un avantatge de 24 punts al capdavant de la classificació, per la qual cosa en la doble i última cita de França els propers dies 2, 3 i 4 d’octubre, només necessitaria sumar 16 dels 40 punts en joc.

“El mundial no està ni molt menys guanyat però sí que és veritat que està ben encarrilat i que a França arribaré amb un marge interessant que facilita les coses. Això em permetrà passar més tranquil·la l’estiu i començar a treballar en la preparació del Dakar”, comenta Sanz.

En la carrera disputada aquest diumenge a la localitat valona de Saint- Hubert, la de Corbera de Llobregat s’ha imposat en sis de les nou especials del recorregut, cedint la victòria de tres cronos a Jane Daniels. La britànica, segona en el campionat, ha creuat la meta a 47 segons de Laia Sanz, que es mostra satisfeta, però no conformista: “D’una banda estic contenta pel resultat i perquè he fet una bona carrera en general, però d’altra banda he comès dos errors, una caiguda en el Cross Test i una enganxada a l’Enduro Test, que m’han fet perdre temps”, assumeix la baixllobregatina.

Errors puntuals al marge, Laia Sanz ha demostrat en el seu primer any en el KTM Enduro Factory Racing, una gran capacitat d’adaptació a una moto i a una cilindrada noves per a ella: “cada vegada estic més còmoda amb la moto i en aquesta prova hem fet un pas endavant amb les modificacions que hem introduït, així que tot està resultant molt positiu”.

Font: http://www.laiasanz.com/

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here