Una representació d’entitats del Baix Llobregat i de Collserola es va reunir el passat dijous, 18 de juny, a Barcelona, amb el Síndic de Greuges de la ciutat, David Bondia (a la fotografia) , la seva assessora Pilar Aldea i la responsable de comunicació Carme Rocamora.
El motiu de la trobada era proporcionar més dades al Síndic després que Som Collserola hagués presentat un escrit denunciant la situació de degradació i abandonament que pateix l’ermita romànica i l’antic monestir de Santa Margarida de Valldonzella, del segle XIII, declarat Be d’Interès Cultural Local (BCIL), propietat de l’Ajuntament de Barcelona , i ubicat a Collserola , molt a prop del terme municipal de Sant Feliu de Llobregat.
Les entitats van traslladar al Síndic la seva petició per tal que insti a l’Ajuntament de Barcelona a adaptar les mesures necessàries per preservar i evitar la degradació d’aquest conjunt monumental.
Redacció
Fotografia: La Marina
