Neix al Baix Llobregat un moviment en defensa del teixit empresarial com a bé social i motor de l’economia

Neix al Baix Llobregat un moviment en defensa del teixit empresarial com a bé social i motor de l’economia

La campanya “Salvem les empreses”, iniciativa d’AEBALL, ja compta amb 20.000 adhesions

L’Associació empresarial de L’Hospitalet i el Baix Llobregat (AEBALL) va impulsar el passat mes de juliol la campanya “Salvem les empreses”, que aquesta setmana s’ha presentat oficialment a la Fira de l’Hospitalet,  amb la presència de més d’un centenar d’empresaris i empresàries i de representants d’associacions i col·lectius empresarials de diferents sectors d’arreu de Catalunya.

AEBALL creu fermament que sumant complicitats es garantirà el futur de les empreses com a bé social i motor de l’economia. I amb aquesta motivació, “Salvem les empreses” vol sumar el màxim número d’adhesions possibles amb la implicació i compromís de l’empresariat, el texit associatiu, la ciutadania, els mitjans de comunicació i els poders polítics. De moment, la campanya ha penetrat amb molta força en l’entorn empresarial, ja que actualment compta amb més de 20.000 adhesions, més de 210 de directes.

“Amb aquesta campanya volem arribar allà on no arriben els polítics, suggerint canvis i impulsant millores, per dotar a l’empresa de l’espai que li pertoca”, ha afirmat Manuel Rosillo, president d’AEBALL, en la presentació de la campanya.

Per AEBALL, l’acte de presentació de la campanya “Salvem les empreses” simbolitza el començament d’un seguit d’accions encaminades a donar valor al texit empresarial, com a motor de l’economia, i activar una cultura i un entorn favorable al seu creixement, per aturar el tancament d’empreses i la pèrdua de llocs de treball.

En la seva intervenció, la directora d’AEBALL, Ma Rosa Fiol, ha explicat que la campanya pretèn conscienciar a la societat que “salvar les empreses és una prioritat i només és podrà aconseguir des de la millora de l’entorn a la que es veuen abocades en aquests moments”. És per aquest motiu, que la campanya recull, en el seu web, suggeriments encaminats a proposar millores que afavoreixin el creixement i desenvolupament empresarial arreu del territori.

“El primer pas és recollir el màxim d’adhesions possibles tant de l’empresariat, com de la ciutadania o d’entitats i associacions de tot tipus, i que els organismes públics que vulguin adherir-se demostrin que estan portant a terme alguna acció per “salvar les empreses”, afirma Fiol.

El president de Foment del Treball Nacional, Joaquim Gay de Montellà, encarregat de la cloenda de l’acte, ha felicitat a l’associació empresarial del Baix Llobregat per aquesta iniciativa, avançant-se al que Foment destijava que és, en les seves paraules, “un acte d’afirmació empresarial”.

Deixa un comentari

© 2012 - elBaix.cat  |  Un projecte de Social Mirror i desenvolupat per Cabans

Tornar adalt