Recomanacions d’elBaix.cat sobre què fer els caps de setmana al Baix Llobregat. Moltíssima i variada oferta a prop de casa que et sorprendrà!

L’Associació de Gastronomia i Turisme (AGT) torna a organitzar el Març Gastronòmic, les jornades gastronòmiques del Pota blava i la Carxofa Prat, que donen l’oportunitat de degustar menús elaborats amb Pota blava i Carxofa Prat a vint restaurants del Prat, Molins de Rei, Gavà, Sant Joan Despí, Sant Boi de Llobregat, L’Hospitalet de Llobregat i Berlín.

o cartell marcgastro16 CS5 redes

COM FUNCIONA?
En l’edició 2016 es podrà escollir entre els menús amb l’acompanyament de la beguda, a triar entre diferents opcions:
1. Dues Moritz · 2. Una Moritz i una copa de vi · 3. Dues copes de vi
[Aperitiu] + 1er plat + 2on plat + les postres + beguda

MARÇ GASTRONÒMIC TAMBÉ A BERLÍN!
Arrenca l’inici de la nostra col·laboració amb aquesta ciutat i durant aquest any organitzarem diversos actes per donar protagonisme als nostres productes a Berlín, ciutat de referència dins de la gastronomia europea.

Paco Pérez [xef] i Monty Aguiló Wray [xef executiu] del restaurant Cinco de l’Hotel Das Stue de Berlín van conèixer els nostres projectes gastronòmics lligats al producte del Baix Llobregat i vam connectar ràpidament. 

D’aquesta trobada va sorgir la idea de col·laborar i ens vam posar a treballar per oferir un menú de Pota blava i Carxofa Prat al Març i unir-se a la festa del Gastronòmic 2016. Donem la benvinguda a Berlín!

MARÇ GASTRONÒMIC TAMBÉ ÉS REGIÓ EUROPEA DE LA GASTRONOMIA
La Regió Europea de la Gastronomia és una iniciativa, impulsada per una plataforma de regions europees i administrada per l’Institut Internacional de Gastronomia, Cultura, Arts i Turisme (IGCAT), que compta amb el suport de les institucions europees.
Es pretén promoure els productes locals, la cuina i el territori com una clau per al desenvolupament sostenible.
Tenim un ric i extens patrimoni en aquest àmbit, que l’obtenció del reconeixement com a Regió Europea de la Gastronomia 2016 contribuirà a difondre i promoure. 
En aquest sentit, ens afegim a l’objectiu de promoure els productes alimentaris i la gastronomia del Parc Agrari com la Carxofa i el Pota Blava com elements essencials de la identitat del país així com agents clau en la promoció turística.
Continuarà l’aposta per la innovació, les xarxes socials i la cultura

Com en totes les iniciatives que impulsa AGT, la comunicació de l’oferta gastronòmica serà important. Per a aquest projecte es renova la web (www.marcgastronomic.cat) i les xarxes socials seran la referència a través dels perfils de Facebook, Twitter i Instagram d’AGT i un bloc informatiu.

www.marcgastronomic.com 

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here