L’outlet de Viladecans, inaugurat el passat octubre, ha incrementat la seva superfície comercial en 3.000 metres quadrats coincidint amb la campanya de Nadal amb nous establiments de moda i restauració

Entre les noves botigues de moda hi ha marques com Alcott, Buff, la catalana Etxart & Panno, G by Guess, Gutteridge, Harmont & Blaine, La Casa de Sogni i Underblue. En l’apartat gastronòmic obren Puro Gusto i GreenVita. 
Per celebrar el seu primer Nadal, el centre oferirà fins el 28 de febrer descomptes addicionals de fins el 80%. A més, fins el 5 de gener s’oferirà als visitants un servei gratuït d’empaquetatge per tal que els clients puguin endur-se els regals embolicats.

Junt amb l’increment de la superfície comercial, l’outlet segueix sumant serveis a la seva oferta incorporant la figura d’un estilista i ‘personal shopper’ que assessorarà els visitants en matèria d’estil i tendències.

Font: ACN

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here