Les queixes sobre el transport públic, en concret sobre el servei d’autobusos, no són exclusives del Baix Llobregat Sud. Al Baix Llobregat Nord també hi ha malestar. El passat dia 28 de desembre el saló de plens de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat va acollir una sessió informativa i de recollida de queixes i suggeriments dels usuaris i usuàries de la línia de bus Olesa- Barcelona (a la fotografia). Una  cinquantena de persones vana assistir a l’acte per compartir les seves experiències i manifestar les nombroses deficiències del servei prestat per la companyia Monbus. El regidor de Mobilitat de l’Ajuntament, Jordi Martínez, va presidir l’acte.

Les queixes dels usuaris i usuàries es van centrar en les dificultats de comunicació amb Monbus a l’hora de fer consultes o presentar reclamacions, l’incompliment dels horaris, l’oferta insuficient de busos respecte a la demanda, i que molts dels busos no passen per la parada o deixen gent sense pujar al vehicle per manca de seients lliures.

L’Ajuntament d’Olesa traslladarà a la Generalitat totes aquestes queixes.

Font i fotografia: Ajuntament d’Olesa de Montserrat.

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here