“Barcelona és molt més”, la marca de promoció turística de la Diputació de Barcelona, disposa d’un nou portal web:www.barcelonaesmoltmes.cat. Entre les seves principals característiques destaca la importància dels continguts amb idees de viatge, l’accés a la base de dades d’Infotur gràcies a un acord amb l’Agència Catalana de Turisme, la presència de les xarxes socials i utilitats com l’agenda i la geolocalització, tot plegat en quatre llengües

Un portal inspiracional amb informació de detall i opció de compra

El  nou portal de “Barcelona és molt més” és un web inspiracional, que té com a objectiu que els turistes i visitants tinguin ganes de descobrir el territori i els atractius dels seus pobles i ciutats. Per aconseguir-ho, s’aposta per la quantitat, qualitat i grandària de les imatges i, sobretot, per les “Idees de viatge” amb propostes suggerents, que es poden cercar per motivacions, marca turística i comarca.

El web permet la navegació pel territori, per les marques Costa Barcelona, Paisatges Barcelona i Pirineus Barcelona, i les 11 comarques de la demarcació, fins al detall dels 311 municipis amb els seus atractius turístics, productes i temàtiques (Sol i platges, En família, Turisme rural i natura, Turisme actiu, Cultura, Enoturisme, Gastronomia, Prèmium, Esports i Salut i Benestar).

La navegació també porta fins a la fitxa dels recursos que dóna la informació necessària als turistes i visitants per concertar una visita o reservar un allotjament. També es poden comprar paquets i serveis turístics a través dels bàners que condueixen a Bcn Shop de Barcelona Turisme, les millors propostes de l’Agència Catalana de Turisme o webs turístics comarcals.

Una gran base de dades amb vocació internacional

La Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme han establert un conveni per compartir la base de dades turística Infotur i mantenir-ne conjuntament els continguts per donar un millor servei als turistes i als ciutadans, així com als municipis en la seva promoció. Així mateix, es comparteix el repositori fotogràfic que conté més de 6.000 imatges.

El nombre de dades que s’hi poden consultar és de 80.000, això és 20.000 en cadascuna de les quatre llengües disponibles (català, castellà, anglès i francès) per arribar millor al mercat internacional. El web també és multilingüe per a la resta de continguts, inclosos els 400 principals actes de l'”Agenda” de les comarques de Barcelona, eina de referència que ara es veu potenciada.

Xarxes socials, geolocalització i materials de viatge

El nou portal dóna una visualització destacada a les xarxes socials de “Barcelona és molt més” (Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest), que tenen una important activitat diària i gairebé 13.000 seguidors entre totes.

Una altra novetat és que tots els recursos –inclosos els esdeveniments de l’agenda- estan geolocalitzats i es pot navegar i cercar-los a través del mapa. El web compagina la navegació dins de la mateixa pàgina, enllaçant els propis recursos, les “Idees de viatge”, els municipis i també els enllaços externs, per donar la màxima visibilitat al territori i els seus atractius.

Els usuaris també es poden subscriure gratuïtament al Butlletí setmanal “Què pots fer?”, accedint a l’apartat  “A l’última” i omplint el formulari. Igualment es pot complementar la informació des dels  epígrafs “La mirada experta“, que cerca les oficines d’informació turística del territori, i “Negre sobre blanc“, que presenta totes les guies, catàlegs i mapes editats per la Diputació de Barcelona.

 

 

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here