Aquest dimarts s’ha celebrat al Centre Jujol-Can Negre de Sant Joan Despí el IX Fòrum Empresarial que ha analitzat la importància de la marca i del branding per a petites i mitjanes empreses, a més de reconèixer les persones emprenedores que han creat empreses amb el suport del servei d’assessorament de Promodespí.

La novena edició del fòrum ha estat un espai de trobada, de reflexió i de reconeixement per a les empreses de la ciutat. La conferència de l’edició d’enguany l’ha protagonitzada Vanessa Robles, mànager de Comunicació i Marca a Privalia, que anteriorment havia estat directora de Comunicació i Màrqueting de la Casa Batlló, i Natàlia Molgó, professora del Màster de Comunicació Corporativa Integral i directora-consultora de la marca Branward. Les dues han estat les encarregades d’explicar les claus per a que les pimes facin una bona gestió de la seva marca.

Molgó ha expressat que “la marca és la percepció que es produeix en la ment del consumidor i les marques més exitoses son les que creen un vincle emocional amb el consumidor” Robles ha apuntat “la importància de tenir mentalitat d’ecosistemai establir relacions amb el territori on l’empresa està ubicada per tal de créixer tots junts”

L’acte també ha servit per fer l’entrega dels diplomes de reconeixement a l’esperit emprenedor a les empreses creades aquest darrer any amb el suport del servei Promodespí.

Les 19 noves empreses pertanyen a àmbits com la consultoria, empreses saludables, planificadores de cerimònies, estudis de mercat, outosourcing tecnològic, terapeuta massatgista i formació en teràpies, consultoria tecnològica i de la informació i la digitalització o tallers socioeducatius.

L’alcalde del municipi, Antoni Poveda, ha destacat la voluntat del consistori de “donar servei al teixit empresarial local” i ha explicat que Sant Joan Despí és una ciutat en transformació que està atraient una nova activitat econòmica.

Font: AJ.Sant Joan Despí

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here