Estendre la línia R8 des de Vilafranca fins a Sant Celoni és una oportunitat immediata per reforçar la xarxa ferroviària sense grans obres i amb un gran impacte territorial.
Per a molts viatgers de Rodalies, la línia R8 és una...
Era juny de 2019 i la CUP olesana decidia no entrar al govern municipal amb el partit, aleshores encara formalment existent, Bloc Olesà perquè «no ens hauríem presentat (a les eleccions) si el Bloc hagués fet un paper d'esquerres...
El dret a un sostre, més que una aspiració, és la pedra angular sobre la qual s'edifica una societat justa i cohesionada. Així ho proclamen la Constitució i l'Estatut. Però entre la legislació i el carrer s'obre un abisme...
Des de la Coordinadora d’Associacions per la Llengua Catalana (CAL) volem mostrar el més profund rebuig al recent veto del govern municipal de Borriana, format per PP i Vox, a cinc publicacions escrites en català: Llengua Nacional, Enderrock, El...
Els polígons industrials són una part essencial de l'economia de molts pobles i ciutats, sobretot a la comarcal del Baix Llobregat. Però molts d'ells es troben avui en dia en una situació obsoleta o en desús, total o parcialment,...
Els preus de l’energia s’han convertit en un malson per a les micro, petites i mitjanes empreses i els empresaris autònoms. Un malson compartit amb les famílies, que pateixen també les conseqüències de les pujades de preu de la...
El periodista i escriptor Antoni Puigverd, normalment ponderat, sembla haver-se contagiat de “l’exasperació ambiental” que ell mateix denuncia.
Puigverd publica avui, dilluns 12 de setembre, un article a La Vanguardia titulat “Cartells inquietants”, criticant que el Govern de la Generalitat...
Com diu Marius Carol, “La política no pot ser el territori dels fets inexplicables. El més dolent no és allò que la gent no entén, sinó el que els polítics no són capaços d’explicar”. Expliquem-ho, doncs.
A Castelldefels, primer amb...
Des de CCOO de Catalunya volem remarcar que l’objectiu prioritari de qualsevol canvi organitzatiu en els serveis de rodalies i regionals de Catalunya ha de ser la millora del servei, en qualitat, freqüències, temps i tarifes, que, avui, estan...
La simultaneïtat d’obres a la línia de Rodalies R4 entre Barcelona i Vilafranca del Penedès fa que els temps de viatge estigui augmentant de forma inassumible pels usuaris, passant d’1 hora a més de 2 hores de trajecte en...












