Diumenge, juny 28, 2026
Inici El blog Pàgina 1823
Albano Dante, membre de la revista "Cafèambllet", va parlar ahir a Sant Joan Despí de la seva experiència en la investigació dels casos de corrupció en la sanitat catalana, i va aclarir quin és el sistema actual del món sanitari català i cap a on es dirigeix
Segons informa la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, la plantilla de Televisió de Catalunya (TVC) farà vaga parcial demà de 16'00h a 18'30h
Fira de Cornellà es converteix del 22 al 31 de gener en un gran saló lúdic i educatiu propostes culturals, esportives i d'esbarjo per als infants de la comarca.
A la comarca també es pot visitar el llegat d'antigues civilitzacions, com les termes romanes de Sant Boi. Aquest conjunt de banys del segle II dC, un dels més ben conservats de Catalunya, es pot visitar per descobrir-hi curiositats com el seu sofisticat sistema de calefacció, molt avançat per l'època en que van ser construïdes
Aquest cap de setmana Sant Feliu de Llobregat ha acollit la darrera actuació de la temporada dels castellers de la localitat.
L'Anella Verda és transitable per a vianants i ciclistes des de fa un any i recorre espais de la comarca d’interès paisatgístic (com el parc fluvial o la muntanya de Sant Ramon) i cultural (com les Termes Romanes o la cripta de la Colònia Güell)
Ja hi ha activitats programades fins divendres a Sant Joan Despí, entre les que destaquen la xerrada d'aquest matí a les 10:30h d'Albano Dante de "CAFÈAMBLLET" i l'activitat "Abraçem l'Hospital", programada per aquest divendres a les 19:30h
La plantilla de d'autobusos de TMB desconvoca tant la vaga que havia de començar avui fins al dia 21, com la prevista per la setmana del 25 al 28 de febrer. Per la seva banda Iberia ha acordat no convocar una vaga, com a mínim, fins al mes de febrer de 2013
El ple de Castellví mostra el seu rebuig per unanimitat a la reforma prevista pel ministre Wert i el seu suport al model d’escola catalana, així com a la declaració de l'any que ve com a Any del riu Llobregat
Els ciutadans i les ciutadanes de la regió metropolitana de Barcelona haurem de pagar 190 milions d’euros a AGBAR per rebre el mateix servei. En un fet sense precedents, AGBAR cobrarà per adquirir la concessió d’un servei en comptes de pagar, és més, cobrarà per fer el mateix servei que ja feia, cobrarà pel valor d’uns actius que ja han estat amortitzats, i el que encara és més greu, cobrarà per prestar un servei que operava il·legítimament.